Efektyvi komunikacija yra labai svarbus aspektas kiekvienam verslui. Ji užtikrina ne tik sklandų bendradarbiavimą, bet taip pat visų verslo procesų veiklą. Tam yra sukurta ne viena verslo valdymo sistema, kuri padeda tiek mažoms, tiek labai stambioms įmonėms. Viena iš tokių verslo valdymo sistemų, kuri užtikrina puikią darbų veiklą yra CRM sistema, kurią ir pristatysime šiame straipsnyje.

Kas yra CRM sistema?

Kaip paprasčiausias tokios sistemos pavyzdys – aktualumas skambučių centro aplinkoje. 

Jei kada esate paskambinę į banką ar kreipėsi į pagalbos liniją, ko gero susidūrėte su situaciją kuomet jūsų klausinėja krūvos klausimų, vėliau jūsų skambutį sujungia su kitu, o po to dar kitu specialistu, o visą informaciją jums ir vėl reikia kartoti. 

Su CRM to nebūtų, kadangi kiekvienas darbuotojas labai lengvai iškart pamatys visą informaciją, žmogaus problemų istoriją (jeigu kažkada buvo kreiptasi anksčiau) ir kitus duomenis kurie būtini darbo suefektyvinimui.

CRM sistemos privalumai

Pateiktame pavyzdyje, žinoma, aptarėme tik vieną situaciją kuomet tokia sistema gali pasitarnauti jums. Jei dirbate su daug klientų vienu metu, tikrai gali pasitaikyti situacijų kuomet maišotės ar pamirštate kažką padaryti.

CRM sistema gali veikti ir kaip priminimų modulis jūsų verslui, atsiunčiantis pranešimus apie šiuo metu vykdomus ar numatytus darbus, ką privalote atlikti, o  kam parašyti tam tikrą dieną.

Kartu CRM sistema savo duomenų bazėje išsaugos ir bendravimo su klientu istoriją. Net ir tuo atveju jeigu su klientu iki to laiko bendravote ne jūs, o jūsų kolega. 

Tokiu atveju vėlgi bus labai patogu atsekti problemas ar klausimus kuriuos buvo uždavęs klientas, kiek problemų buvo išspręsta ir ką jums dar reikėtų atlikti.

Lengva ir paprasta naudotis

Tik pagalvokite, jūs kartu ir klientui paliksite puikų įspūdį dėl savo optimalios komunikacijos, kur kas greitesnio problemų sprendimo. Galiausiai dėl paprasčiausio rūpesčio jų problemoms.

Kartu žinoma, galėsite labai greitai pasižymėti darbus sau ar kitiems ir net gi persiųsti klientams savo pasiūlymus, vos kelių mygtukų paspaudimu. Kitaip tariant, net ir stengiantis nieko nebepamiršite ar neįvykdysite laiku.

Žodžiu, jūsų visas klientų priežiūros dramatiškai pasikeis į teigiamą pusę, pradedant nuo darbų pasiskirtymo, problemų sprendimo iki planų įgyvendinimo.

Apibendrinant

Straipsnyje trumpai aptarėme tai kas yra CRM sistema. Jei vis dar svarstote ar šį modulį verta įsigyti, tik pagalvokite apie tai kaip suefektyvinsite visą savo darbų vykdymą, bendrą komunikaciją ir žinoma, darbų paskirstymą.

Daugiau jokių atskirų failų ar aplankų po kurių nebeįmanoma suprasti kas po ko vyks, ar laiku buvo užduotis atlikta ar ne. Rinkitės – ateities sprendimą.