Reguliari mankšta padeda atsikratyti antsvorio ir sumažina riziką susirgti įvairiomis lėtinėmis ligomis. Net ir trumpos sporto minutės gerina jūsų imuninę sistemą, tvirtėja raumenys, gerėja protinė būklė. Fizinė veikla labai svarbi kiekvienam iš jūsų, ar jūs būtumet vaikas, ar paauglys, ar suauges, ar senjoras.

Fizinė veikla reikalinga metant svorį tam, kad atsikratytumet nereikalingų riebalų ir sutvirtėtų jūsų raumenų masė. Taigi sportas sveikata turi daug privalumų, sportuodami išvengsite širdies ligų, nes fizinė veikla padeda stiprinti širdies raumenis, sumažina kraujospūdį, pagerėja širdies darbas, sumažėja rizika patirti infarktą. Diabeto sergantiems, fizinė veikla paskatina svorio kritimą, o tai padeda kontroliuoti šią ligą, nes numetus svorio padidėja jautrumas insulinui, susireguliuoja cukraus ir cholesterolio kiekis kraujyje, sumažėja kraujo spaudimas. Nugaros skausmą galima sumažinti atliekant tam tikras fitneso programas, kurios susideda iš raumenų stiprinimo ir kūno lankstumo pratimų.

Osteoporozės išvengti gali padėti: vaikščiojimas, lėtas bėgimas, šokiai ir kiti pratimai. Svarbu, derinti sportą ir tinkamą mitybą, valgykite maistą turintį daug kalcio ir vitamino D.

Treniruotės sporto klube

Sporto klube visas treniruotes veda profesionalūs kineziterapeutai. Pravedama ir asmeninė treniruotė, kurios tikslas suteikti žmogui vietą, kur galėtų jaustis kaip namuose ir visas treniruotės laikas būtų skirtas tik jam, kurioje dirba asmeniškai tik su treneriu. Suderinama sporto ir mitybos programa. Reabilitacija- svarbus paciento gydymo etapas, dažniausiai reikalingas po operacijų ar traumų. Profesionali reabilitacija pagreitina sveikimo procesą, malšina skausmą, atstato judėjimo lengvumą. Pacientai gauna visas jiems reikalingas medicinines reabilitacijos paslaugas: kineziterapiją, masažą, fizioterapiją ir kt.

Masažai

Masažisto rankų prisilietimai ir tam tikrų taškų spustelėjimai veikia visą žmogaus organizmą, sustiprina imunitetą ir sumažina skausmus, gali būti taikomi net keli skirtingų rūšių masažai. Norintiems ilgalaikio teigiamo poveikio, patariama atlikti 5-10 masažų kursą. Klasikinis masažas mažina sresą, slopina nugaros skausmus, atkuria odos elastingumą, tinka įvairių ligų profilaktikai. Limfodrenažinio masažo metu intensyviai žadinama limfotaka. Ši procedūra tinka norintiems atsikratyti svorio arba pagerinti bendrą savijautą.